eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
  7. Nie otwieraj podejrzanych i niespodziewanych załączników z poczty e-mail od nieznanych nadawców
  8. Nie używaj do logowania adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail
  9. Dbaj o aktualizację programu antywirusowego, oprogramowania przeglądarki oraz systemu operacyjnego

Uwaga!!! - Użytkownicy przeglądarki FIREFOX w wersji 52.0.

Najnowsza wersja przeglądarki zaprzestała obsługi wtyczek NPAPI Java, Silverlight, Unity i innych,
w związku z czym w tej przeglądarce nie będzie dzialał przycisk: "w oknie przeglądarki"

Zmiana ta nie jest zależna od Banku.

Każda przeglądarka nadal pozwala na uruchamianie aplikacji przyciskiem "Osobna Aplikacja".